Foghúzás

Néhány perc alatt, teljesen fájdalommentesen. Gyakorlott orvosaink segítségével gyorsan és kellemetlen érzések nélkül áteshet a beavatkozáson.

fog érzéstelenítés
érzéstelenítés szolgáltatás

Foghúzás fájdalommentesen

A foghúzás sok emberben durva, fájdalmas beavatkozás képét idézi fel, pedig ez nem szükségszerű. A fogak eltávolítását is lehet fájdalommentesen, kíméletesen végezni. Helyi érzéstelenítést követően a fogak kiemelése tulajdonképpen nem is húzással történik, hanem óvatos mozgatás után kibillentjük a helyéről. A foghúzás egy rutineljárásnak számít: néhány percet vesz igénybe és kellemetlenségek nélkül elvégezhető. Gyakorlott, precíz orvosaink segítségével félelem nélkül tud átesni a beavatkozáson.

Összetett esetekben is fájdalommentes eljárás

Néha előfordul, hogy törött, hiányos fognál a kiemelés nem oldható meg ilyen egyszerűen. Ilyenkor bizonyos kiegészítő beavatkozásokkal segítjük a fog eltávolítását pl. fúróval elválasztjuk egymástól a fogak gyökereit, így egyenként már könnyebben kiemelhetők. Előfordul, hogy fúróval kell kiszabadítani a csontból a betört gyökeret, de vésést sohasem alkalmazunk, így kíméletesebb az eljárás, és a seb is jobban gyógyul. A fúrás nem okoz nagyobb kellemetlenséget, mint más fogászati beavatkozások során. Ha varratot kell behelyezni, ez csak elősegíti a sebgyógyulást, néhány perccel meghosszabbítja a beavatkozást, de semmilyen plusz fájdalommal nem jár.

Mit tegyen gyulladás esetében?

Foghúzás során a szájban található baktériumok érintkeznek a sebbel. Ha a szervezet védekező rendszere nem tudja legyőzni őket, a seb begyulladhat. Ilyenkor kifejezetten fájdalmassá válik, környezete bedagadhat. Ebben az esetben jelentkezzen orvosánál, mert a seb lokális kezelésével vagy gyógyszerek segítségével meg lehet szüntetni a panaszokat.